Doprava a platby vianoce 2019

 

Doručovanie do vianoc

Pre doručenie objednávok do Vianoc platia nasledujúce termíny:

Objednávky prijaté

  • do stredy 18.12. 12:00 – všetky objednávky realizované do tohto termínu odovzdáme prepravcovi hneď ďalší pracovný deň. Prepravca by vám následne mal doručiť objednávku do 1-3 pracovných dní*.
  • od 18.12. 12:00 do 22.12. 12:00 – objednávky stále expedujeme v čo najkratšom možnom čase. Doručenie do Vianoc vám ale doručovatelia už nemôžu garantovať. Odporúčame zvoliť osobný odber (viď nižšie)
  • od 23.12. 12:00 do 1.1.2020 – všetky objednávky prijaté v medzisviatkovom období začneme opäť vybavovať a odosielať od 2.1.2020

Dôležité: Termíny sa nevzťahujú na produkty značky Filofax, pri ktorých sa môže dodanie predĺžiť až na 7-10 pracovných dní. Ak by ste radi zistili presnejší čas dodania Vašej konkrétnej objednávky Filofax produktov, neváhajte nás kontaktovať.

* Ku každej objednávke pristupujeme osobitne a budeme ju expedovať najrýchlejšie, ako vieme. Prosíme však zákazníkov, aby brali do úvahy, že v predvianočnom období, teda pri vyššej vyťaženosti doručovacích spoločností a pošty, sa môže doba doručenia na strane prepravcovských spoločností predĺžiť príp. môže dôjsť k predĺženiu dodacej lehoty z rôznych iných nepredvídateľných dôvodov na strane prepravcu, za ktoré nenesieme zodpovednosť.

Doprava zadarmo

Vybrali ste si v našom obchodíku niečo pre radosť? Ak je vaša objednávka v hodnote nad 35 € máte od nás dopravu úplne ZADARMO!

Základné informácie k doprave zadarmo:

  • platí pre objednávky nad 35 € (vrátane)
  • malé balíčky (do 1 kg, alebo podľa rozmerov) posielame slovenskou poštou I. triedou
  • ostatné balíčky zasielame ako Balík na poštu, prípadne kuriérom

(Pri platbe v pokladni prosíme ponechajte zaškrtnutú možnosť "Poštovné zdarma")

Osobný odber počas vianoc

My v Jollity vieme, že Vianoce majú byť najmä o pohode a bezstarostnosti. Preto sme sa tento rok rozhodli otvoriť pre vás aj dočasný osobný odber😊

Základné informácie k osobnému odberu:

  • vianočný osobný odber trvá počas pracovných dní v termíne od 9. do 23.12. 2019,
  • v čase od 10:00 – 17:00 hod., konkrétny čas podľa telefonickej dohody
  • na adrese : Areál AB pivovar, a.s.Štefánikova trieda 71, Nitra (bývalý pivovar Heineken)
  • pri osobnom odbere Vás prosíme o platbu vopred, nie je možné platiť na dobierku
  • dôležité: prevzatie balíčka v rámci osobného odberu je nutné vopred ohlásiť  telefonicky na čísle: +421 907 871 472

Mapa:

48°18’08.0″N 18°05’01.5″E
naplánovať trasu

SPÔSOB A CENA DOPRAVY

Prijaté objednávky môžu byť doručené nasledovnými spôsobmi dopravy:

  1. slovenská pošta
    • malé balíčky do 500 g so stranami do 60 cm, ako doporučené listy I. triedy so štandardnou dobou uloženia pri nezastihnutí poštovým doručovateľom
    • balíčky nad 500g alebo stranami nad 60 cm posielame ako Balík na poštu s oznamovacou sms o uložení. (Viac o službe Balík na poštu sa dozviete tu)
    • doručenie zvyčajne do 1-3 pracovných dní od odoslania balíčka
  1. kuriér spoločnosti UPS:
    • doručenie zvyčajne do 1 pracovného dňa od odoslania balíčka, kuriér doručuje väčšinou v doobedných hodinách
  1. odber v Zásielkovni:
    • dodanie do 2 pracovných dní od expedície
    • možnosť vyzdvihnutia na vyše 500 miestach na Slovensku
    • za tovar môžete zaplatiť vopred bankovým prevodom, paypal alebo kartou počas objednávania na Jollity.sk prípadne priamo v Zásielkovni. Pozor, nie všetky odberné miesta Zásielkovne príjmajú platby kartou. Výdajné miesta s možnosťou platby kartou nájdete cez vyhľadávač Zásielkovne tu
    • Viac informácií o Zásielkovni:
    • Dôležité: pri zvolení formy dopravy Zásielkovňa, prosím uveďte odberné miesto do poznámky v košíku
    • Zoznam odberných miest nájdete TU 

Ceny poštovného:

Objednávky v hodnote 35€ a viac

zvyč. do 1-3 prac. dní* zadarmo
Osobný odber - Nitra zvyč. do 1-2 prac. dní* zadarmo
Zásielkovňa - osobný odber zvyč. do 2 prac. dní* 1,8 €
Zásielkovňa + Dobierka - osobný odber zvyč. do 2 prac. dní* 2,4 €
Slovenská pošta I.trieda + platba vopred: kartou, paypal, alebo prevodom na účet zvyč. do 1-3 prac. dní* 2,5 €
Slovenská pošta I.trieda + Dobierka  zvyč. do 1-3 prac. dní* 3,3 €
Balík na poštu + platba vopred: kartou, paypal, alebo prevodom na účet zvyč. do 2-3 prac. dní* 2,7 €
Balík na poštu + Dobierka zvyč. do 2-3 prac. dní* 3,5 €
Kuriér UPS  zvyč. do 1 prac. dňa* 3,5 €
Kuriér UPS - ťažké balíky zvyč. do 1 prac. dňa* 5,5 €

*od odovzdania balíčka prepravcovi. Ide o orientačnú a zvyčajnú dobu doručenia uvádzanú prepravcom. Tieto lehoty bohužiaľ nedokážeme vždy ovplyvniť ani garantovať. Viac informácií k dodacím lehotám prepravcovských spoločností nižšie.. 

Všetky uvedené ceny za prepravu sú konečné, žiadne ďalšie poplatky za poštovné ani balné si neúčtujeme.

Naše lehoty a lehoty prepravných spoločností, alebo ako dlho trvá kým tovar odošlete a kedy môžem očakávať balíček u mňa doma? 

- Tovar sa bežne snažíme odoslať do 1-2 pracovných dní od potvrdenia objednávky resp. v prípade platby na účet do 1-2 pracovných dní od pripísania sumy na účet. V období sviatkov alebo počas trvania promo akcií (napr. výpredaje, zľavy so zľavovými kódmi), teda v období so zvýšeným náporom objednávok, treba rátať aj s dlhšími dobami odosielania, najneskôr však do 2-3 dní od prijatia objednávky (platby na účet). V prípade, že sa tovar, ktorý ste si objednali, nenachádza na sklade alebo dôjde k inej situácii, ktorá odoslanie Vášho balíčka môže spomaliť, spojíme sa s Vami a skúsime nájsť pre Vás vyhovujúce riešenie. O odoslaní balíčka Vás budeme informovať e-mailovou správou.

Pozor! Diáre a produkty Filofax (a objednávky, ktorých sú súčasťou) môžu mať o niečo dlhšiu dobu doručenia ako sú naše zvyčajné dodacie lehoty. Najneskôr ich však odosielame do 7-10 prac. dní. Ak by ste si želali vedieť viac o dobe doručenia konkrétneho diára príp. máte špeciálne požiadavky na dodanie, potrebujete urýchlené doručenie a pod., kontaktujte nás.

- Po odovzdaní a odoslaní balíčka prepravcovi, začína plynúť lehota na doručenie podľa orientačnej doby doručenia uvádzanej prepravcom. Všetky zásielky poštou posielame I. triedou a zásielky Kuriérom posielame s nálepkou Express. Viac však tieto lehoty nedokážeme ovplyvniť a garantovať. Prosím berte do úvahy, že v období vyššej vyťaženosti doručovacích spoločností (napr. mesiac december, sviatky počas roka) sa môže doba doručenia na strane prepravcovských spoločností predĺžiť príp. môže dôjsť k predĺženiu dodacej lehoty z rôznych iných dôvodov na strane prepravcu.

- Ak Vám balíček nie je doručený v primeranej lehote, prosím skontrolujte stav Vašej zásielky prostredníctvom URL linku, ktorý zasielame v potvrdzovacom e-maile o odoslaní a prípadne kontaktujte kuriérsku spoločnosť. Ak si neviete dať rady a potrebujete alebo chcete pomôcť, samozrejme môžete kedykoľvek kontaktovať aj nás a skúsime Vám s vysledovaním zásielky a riešením situácie pomôcť! 

Je možné sledovať, kde sa nachádza môj balík?

Áno, aktuálny stav zásielok doručovaných

- Kuriérom UPS je možné sledovať na stránke www.sps-sro.sk  

- Slovenskou poštou na stránke www.posta.sk.

- Zásielkovňou na stránke www.zasielkovna.sk

Môžem poslať balík aj na inú adresu?

Áno, pri vypĺňaní údajov stačí zvoliť "Použiť inú fakturačnú adresu" a vyplniť poštové údaje.

Môžem poslať tovar niekomu ako darček? Môžete za mňa vypísať a poslať pohľadnicu?

Samozrejme, radi Vám pomôžeme obdarovať niekoho výnimočného. Stačí nám cez kontaktný formulár alebo pri platení v kroku "Košík"- poznámka pre Jollity, napísať do správy, že Vaša objednávka má byť zaslaná ako darček a či si želáte pripojiť aj krátky pozdrav alebo správu a jej znenie. Do balíčka potom nepribalíme faktúru, len darčekové potvrdenie (s prípadným pozdravom od Vás) bez uvedenia cien. Ak posielate darček niekomu mimo Vašej adresy, stačí zvoliť "Použiť inú fakturačnú adresu" a vyplniť poštové údaje. Všetky naše balíčky majú darčekové balenie. Darčekové objednávky nie je možné odoslať na dobierku.

Ak nás požiadate o darčekovú objednávku, a zároveň zvolíte ako spôsob platby platbu na dobierku, budeme Vás pred odoslaním balíčka kontaktovať, aby sme sa usitili, či nedošlo k omylu, resp. Vás požiadame o zvolenie inej metódy platby. 

O priamom odosielaní pohľadníc sa dočítate tu: Pošleme za Vás!

Aké ponúkate možnosti platby?

  • platba cez PayPal - bezpečný online platobný systém pre držiteľov platobných kariet podporujúcich platby cez internet, tu si môžete vytvoriť účet

  • platba kartou – prostredníctvom platobnej brány Braintree

  • platba vopred prevodom na náš účet - po odoslaní objednávky Vám bude zaslaný e-mail s inštrukciami, číslom účtu a variabilným symbolom. Za objednávku zaplatíte dopredu na náš bankový účet vedený vo VÚB, a.s. Úhradu prosím vykonajte najneskôr do 7 dní od odoslania objednávky resp. doručenia e-mailu s detailmi platby. Tovar odosielame najneskôr do 24 hodín od pripísania úhrady na účet. 

  • platba na dobierku - objednávku uhradíte pri preberaní zásielky doručovateľovi, dostupné len pre doručenie na Slovensku

Bankové spojenie:
Peňažný ústav: VÚB, a.s.
Číslo účtu: 3553982351/0200
IBAN: SK87 0200 0000 0035 5398 2351
SWIFT: SUBASKBX

Platby na účet uhrádzajte prosím až po tom, ako dostanete potvrdzujúci e-mail alebo e-mail so zálohovou faktúrou spolu s detailmi platby k vašej objednávke. Ďakujeme.