Z dôvodu zvýšenej ochrany v čase pandémie koronavírusu/ochorenia Covid-19 sa o niečo predĺži lehota na expedovanie zásielok na max. 2-3 dni od prijatia objednávky. Zároveň sme dočasne zrušili dopravu prostredníctvom Slovenskej pošty.
Objednávky prijaté od 22.12. 12:00 do 3.1.2021 – všetky objednávky prijaté v tomto období začneme opäť vybavovať a odosielať od 4.1.2021
Ak by ste potrebovali čo najrýchlejšiu expedíciu objednávky, neváhajte nám dať vedieť a my sa pokúsime odoslať čo najrýchlejšie, resp. k preferovanému dňu.
Vybrali ste si v našom obchodíku niečo pre radosť? Ak je vaša objednávka v hodnote nad 50 € máte od nás dopravu úplne ZADARMO buď kuriérom na Vašu adresu alebo cez Zásielkovňu (prosím zanechajte nám adresu preferovanej výdajne).
Pri platbe v pokladni prosíme ponechajte zaškrtnutú možnosť "Poštovné zdarma"
Prijaté objednávky môžu byť doručené aj nasledovnými spôsobmi dopravy:
Objednávky v hodnote 50€ a viac |
zvyč. do 1-3 prac. dní* | zadarmo |
Zásielkovňa | zvyč. do 2-3 prac. dní* | 1,8 € |
Zásielkovňa + Dobierka | zvyč. do 2-3 prac. dní* | 2,4 € |
Slovenská pošta I.trieda + platba vopred: kartou, paypal, alebo prevodom na účet | zvyč. do 1-3 prac. dní* | NEDOSTUPNÉ |
Slovenská pošta I.trieda + Dobierka | zvyč. do 1-3 prac. dní* | NEDOSTUPNÉ |
Kuriér na adresu | zvyč. do 1-2 prac. dní* | 3,5 € |
Kuriér na adresu + Dobierka | zvyč. do 1-2 prac. dní* | 3,9 € |
Kuriér na adresu - ťažké balíky | zvyč. do 1-2 prac. dní* | 5,5 € |
*od odovzdania balíčka prepravcovi. Ide o orientačnú a zvyčajnú dobu doručenia uvádzanú prepravcom. Tieto lehoty bohužiaľ nedokážeme vždy ovplyvniť ani garantovať. Viac informácií k dodacím lehotám prepravcovských spoločností nižšie..
Všetky uvedené ceny za prepravu sú konečné, žiadne ďalšie poplatky za poštovné ani balné si neúčtujeme.
- Tovar sa bežne snažíme odoslať do 1-3 pracovných dní od potvrdenia objednávky resp. v prípade platby na účet do 1-3 pracovných dní od pripísania sumy na účet. V prípade, že sa tovar, ktorý ste si objednali, nenachádza na sklade alebo dôjde k inej situácii, ktorá odoslanie Vášho balíčka môže spomaliť, spojíme sa s Vami a skúsime nájsť pre Vás vyhovujúce riešenie. O odoslaní balíčka Vás budeme informovať e-mailovou správou.
- Po odovzdaní a odoslaní balíčka prepravcovi, začína plynúť lehota na doručenie podľa orientačnej doby doručenia uvádzanej prepravcom. Všetky zásielky poštou posielame I. triedou a zásielky Kuriérom posielame s nálepkou Express. Viac však tieto lehoty nedokážeme ovplyvniť a garantovať. Prosím berte do úvahy, že v období vyššej vyťaženosti doručovacích spoločností (napr. mesiac december, sviatky počas roka) sa môže doba doručenia na strane prepravcovských spoločností predĺžiť príp. môže dôjsť k predĺženiu dodacej lehoty z rôznych iných dôvodov na strane prepravcu.
- Ak Vám balíček nie je doručený v primeranej lehote, prosím skontrolujte stav Vašej zásielky prostredníctvom URL linku, ktorý zasielame v potvrdzovacom e-maile o odoslaní a prípadne kontaktujte kuriérsku spoločnosť. Ak si neviete dať rady a potrebujete alebo chcete pomôcť, samozrejme môžete kedykoľvek kontaktovať aj nás a skúsime Vám s vysledovaním zásielky a riešením situácie pomôcť!
Áno, aktuálny stav zásielok doručovaných
- Kuriérom UPS je možné sledovať na stránke www.sps-sro.sk
- Slovenskou poštou na stránke www.posta.sk.
- Zásielkovňou na stránke www.zasielkovna.sk
Áno, pri vypĺňaní údajov stačí zvoliť "Použiť inú fakturačnú adresu" a vyplniť poštové údaje.
Samozrejme, radi Vám pomôžeme obdarovať niekoho výnimočného. Stačí nám cez kontaktný formulár , alebo pri platení v kroku "Košík"- poznámka pre Jollity, napísať do správy, že Vaša objednávka má byť zaslaná ako darček a či si želáte pripojiť aj krátky pozdrav alebo správu a jej znenie. Do balíčka potom nepribalíme faktúru, len darčekové potvrdenie (s prípadným pozdravom od Vás) bez uvedenia cien. Ak posielate darček niekomu mimo Vašej adresy, stačí zvoliť "Použiť inú fakturačnú adresu" a vyplniť poštové údaje. Všetky naše balíčky majú darčekové balenie. Darčekové objednávky nie je možné odoslať na dobierku.
Ak nás požiadate o darčekovú objednávku, a zároveň zvolíte ako spôsob platby platbu na dobierku, budeme Vás pred odoslaním balíčka kontaktovať, aby sme sa usitili, či nedošlo k omylu, resp. Vás požiadame o zvolenie inej metódy platby.
O priamom odosielaní pohľadníc sa dočítate tu: Pošleme za Vás!
platba cez PayPal - bezpečný online platobný systém pre držiteľov platobných kariet podporujúcich platby cez internet, tu si môžete vytvoriť účet
platba kartou cez GoPay – zabezpečená platba kartou bez nutnosti vytvorenia účtu - 3DS platba prostredníctvom platobnej brány Gopay
platba na dobierku - objednávku uhradíte pri preberaní zásielky doručovateľovi, dostupné len pre doručenie na Slovensku
platba vopred prevodom na náš účet - po odoslaní objednávky Vám bude zaslaný e-mail s inštrukciami, číslom účtu a variabilným symbolom. Za objednávku zaplatíte dopredu na náš bankový účet vedený vo VÚB, a.s. Úhradu prosím vykonajte najneskôr do 7 dní od odoslania objednávky resp. doručenia e-mailu s detailmi platby. Tovar odosielame najneskôr do 24 hodín od pripísania úhrady na účet.
Bankové spojenie:
Peňažný ústav: VÚB, a.s.
Číslo účtu: 3553982351/0200
IBAN: SK87 0200 0000 0035 5398 2351
SWIFT: SUBASKBX
Platby na účet uhrádzajte prosím až po tom, ako dostanete potvrdzujúci e-mail alebo e-mail so zálohovou faktúrou spolu s detailmi platby k vašej objednávke. Ďakujeme.