Reklamačný poriadok

Pre nás v Jollity je najväčšou odmenou, keď majú naši zákazníci z nákupu príjemný zážitok a radi sa k nám vracajú. Nakupovanie cez internet má však svoje určité špecifiká, a preto sa môže stať, že s produktami, ktoré ste si nemohli počas nákupu chytiť alebo bližšie obzrieť, nebudete po doručení spokojní a budete chcieť tovar vymeniť alebo vrátiť. Radi Vám v takýchto prípadoch vyjdeme v ústrety. Preto, ak máte otázky týkajúce sa výmeny, vrátenia alebo reklamácie tovaru, stačí nám nechať  správu cez kontaktný formulár alebo nás kontaktujte tu a my Vám radi  zodpovieme Vaše otázky aj individuálne.

Najčastejšie kladené otázky v súvislosti s výmenou, vrátením a reklamáciami:

Ako a dokedy môžem vymeniť zakúpený tovar, ak sa mi nepáči alebo ho chcem napr. v inom variante, veľkosti, farbe, atď?

Ak nie ste so zakúpeným produktom na 100% spokojný a radi by ste ho vymenili za iný, môžete nám nepoužitý tovar zaslať do 30 dní od dátumu zakúpenia produktu a my vám ho vymeníme za iný. V prípade rozdielnych cien tovarov Vám vystavíme faktúru na vzniknutý cenový rozdiel. Tovar zašlite späť nepoužitý, v pôvodnom stave a v pôvodnom obale. Pri výmene tovaru znáša náklady na vrátenie produktu kupujúci a nový produkt Vám zašleme na vlastné náklady ako predávajúci my. Prípadne nám dajte vedieť, ako by sme Vám mohli pomôcť cez kontaktný formulár alebo na naše kontakty, a môžeme skúsiť vyriešiť vec k Vašej spokojnosti. 

Ako môžem vrátiť tovar?

Pre Vašu väčšiu istotu pri nákupe umožňujeme vrátiť nepoužitý tovar do 30 dní od jeho zakúpenia bez udania dôvodu. Peniaze Vám potom vrátime späť.

Tovar prosíme zašlite späť v pôvodnom stave a v pôvodnom obale, so všetkým príslušenstvom aj s kópiou faktúry a v pevnom obale, aby sa pri doručení nepoškodil a odošlite poštou bežným obchodným balíkom na nižšie uvedenú adresu. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a peniaze budú vrátené bankovým prevodom na Váš účet. Ak bude tovar zaslaný dobierkou, nebude táto zásielka prijatá. S tovarom vraciame aj Vami uhradené poštovné do výšky poštovného za bežný obchodný balík slovenskej pošty.

Pre odstúpenie od zmluvy môžete použiť tento vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy.

Bližšie podmienky pre odstúpenie od zmluvy a pre vrátenie peňazí a poštovného nájdete v našich Obchodných podmienkach a v Poučení o uplatnení práva kupujúceho na odstúpenie od kúpnej zmluvy.

Dajte nám vedieť, ako by sme Vám mohli pomôcť buď cez kontaktný formulár alebo na naše kontakty a môžeme skúsiť vyriešiť vec k Vašej spokojnosti. 

Akú mám záruku na tovar?

Na tovar zakúpený v našom internetovom obchode sa vzťahuje štandardná záruka 2 roky, ktorá plynie od dňa prevzatia tovaru. Ak dôjde k výmene tovaru, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového tovaru. 

Aký je postup pri uplatnení reklamácie vád tovaru?

Ak je to možné, reklámaciu nám oznámte cez kontaktný formulár alebo na kontaktoch uvedených tu a my sa Vám bezodkladne pokúsime pomôcť a nájsť riešenie k Vašej úplnej spokojnosti. Ak ide o poškodenie alebo nekompletnosť zásielky, takisto nám prosím oznámte tieto vady čo najskôr po doručení.

Pri reklamovaní tovaru je dobré závadu zdokumentovať. Popis a fotky závady nám môžete poslať na info@jollity.sk. Ak nám budete vadný produkt zasielať späť, pri zaslaní ho riadne a bezpečne zabaľte, aby sa predišlo ďalšiemu poškodeniu pri doručení (najlepšie originálny obal) a odošlite poštou bežným obchodným balíkom na nižšie uvedenú adresu. Ak bude reklamovaný tovar zaslaný dobierkou, nebude táto zásielka prijatá. Súčasťou reklamácie musí byť doklad o zaplatení tovaru a popis závady. Pri takto zaslaných zásielkach Vám náklady na poštovné pri reklamáciach preplatíme.

Adresa na vrátenie, výmenu a reklamácie tovaru: 

Jollity, s.r.o.

Cirmánska 753/21, 
949 05 Nitra


Slovenská republika